petracecilia.blogg.se

Bröstcancer!!!!

Publicerad 2013-08-17 22:08:25 i Allmänt,

Sätter mig i bilen och ordet bröstcancer ekar i mitt huvud. Vem gav läkaren rätt att vända på handen och göra mig sjuk???? Jag mådde ju så bra när jag kom till bröstcentrum!!!

Kör hem till mina föräldrar...går in helt rödsprängd i ansiktet och mina föräldrar förstår vad som hänt.

Mina tankar far omkring... Hur ska det gå? Överlever jag? Vad händer med mina barn och min sambo?

Hur ska jag berätta detta för min 14 åriga dotter?? Hon har ju bara mig!! Och min 8 åriga son hur ska han förstå??

Min dotter kommer till mina föräldrar efter skolan. Jag samlar kraft att berätta för henne. Hon blir så ledsen och vi kramas. Jag säger att jag inte ska dö!!! Vi ska vinna denna kampen ihop!!!
Som tur är har jag världens bästa och mest underbara dotter!!!
Älskar henne och hennes lillebror så mycket!!!!! ❤

Åker hem och vi fortsätter att kramas!! Hämtar lilleman på skolan och berättar för fröknarna vad som hänt. Alla kramar om mig och säger att vi ska kämpa ihop även min dotters lärare säger samma sak. Känns så bra och tryggt att veta att mina barn har dom!

Ringer min chef och berättar vad som hänt och ber henne att berätta för mina kollegor morgonen efter så att de vet innan jag kommer.

Gråter av och till hela kvällen och natten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela